Jídelníček pro inspiraci

zařazeno do: Jídelníček, Živá strava | 0

Můj jídelníček za dva dny v měsíci duben

Pondělí
Banana fruit shake

  • 07:00 – 0,2 sklenka vody (RO*) + citronová šťáva (1ks)
  • 07:30 – volný běh (3km)
  • 09:00 – zralé banány (4ks)
  • 12:30 – zralé banány (4ks), datle medjool (4ks), broskve (3ks)
  • 14:00 – pár lusků zeleného hrášku
  • 16:00 – jablko (1ks) a hroznové vino (0,5kg)
  • 19:00 – alternativní fitness – vysokofrekvenční cvičení + posilování s vlastní váhou (1 hodina).
  • 21:00 – salát (ledový salát, kedlubna, vláknina z thajského kokosu, ½ citronu).

Úterý

medjool

  • 07:00 – 0,3 sklenka šťávy z pomerančů (2ks) + grep (1ks) + zázvor (malý kousek)
  • 09:00 – zelený koktejl z malých červených jablek (5ks) + bylinky (pampeliška, kopřiva, ptačinec, jitrocel)
  • 10:00 – koktejl z banánů (4ks) + kiwi (1ks)
  • 11:30 – volný běh (3km)
  • 12:00 – hroznové vino (0.8kg)
  • 20:00 – volný běh (3km)
  • 21:00 – 0,3 sklenka vody (RO*) + citronová šťáva (1ks)

Dobrou chuť! :o)

Pokračování zde – Jídelníček frutariána na tři dny v měsíci duben

*RO – reverzní osmóza. Podrobněji zde – Jakou vodu pít


Už několik let testuji na sobě účinky rostlinné stravy, základní myšlenkou které je uctivé soužití se vším živým, dosažení optimálního zdraví bez zbytečného ubližování ostatním živým tvorům a bez zatěžování životního prostředí.


Poskytnout dar pomoci systému PayPal

Pokud shledáte moji práci při psání obsahu těchto stránek za přínosné, budu moc vděčný za jakoukoliv podporu, viz tato stránka.

Děkuji vám z celého srdce!

Líbí se Vám moje články a inspirují Vás? Nechte si zasílat novínky na email

Vstupem na tyto stránky souhlasíte s prohlášením o vyloučení odpovědnosti.



  • Nechat komentář

    Komentáře autorů s vymyšlenou nebo neexistující emailovou adresou nebudou zobrazovány.